Onze dienstverlening is klantvriendelijk, resultaatgericht, laagdrempelig, servicegericht en dichtbij.

Met het vervangen van de gemeentelijke website en het zaaksysteem wordt ook de beginpagina van de persoonlijke internetpagina MijnMeierijstad vervangen. Het doel is om deze pagina nog gebruiksvriendelijker te maken voor onze klanten. In 2022 wordt het portaal lopende zaken aangesloten op het zaaksysteem. Klanten kunnen hier hun verzoeken indienen en worden actief op de hoogte gehouden van de status van hun verzoek. De bestaande portalen voor Belastingbalie en MijnInkomen blijven bestaan en worden door de domeinen verbeterd.

Met het vervangen van de gemeentelijke website en het zaaksysteem wordt ook de beginpagina van de persoonlijke internetpagina MijnMeierijstad vervangen. Het doel is om deze pagina nog gebruiksvriendelijker te maken voor onze klanten. In 2022 wordt het portaal lopende zaken aangesloten op het zaaksysteem. Klanten kunnen hier hun verzoeken indienen en worden actief op de hoogte gehouden van de status van hun verzoek. De bestaande portalen voor Belastingbalie en MijnInkomen blijven bestaan en worden door de domeinen verbeterd.

0.1.4 Mijn Meierijstad

Toelichting:

We breiden de mogelijkheden van Mijn Meierijstad voor klanten uit via het klantportaal van Toegang. Verder komt het belastingportaal in Mijn Meierijstad en ook worden actief meldingen gedaan aan onze klanten over het verlopen van diensten en producten van burgerzaken.

Deze pagina is gebouwd op 09/22/2022 12:08:09 met de export van 09/22/2022 11:46:46