Onze dienstverlening is klantvriendelijk, resultaatgericht, laagdrempelig, servicegericht en dichtbij.

We blijven onze medewerkers trainen op klare taal. We benutten het lezerspanel en vragen door middel van QR-codes de ontvangers van onze brieven om feedback met als doel de brieven te toetsen op leesbaarheid.

We blijven onze medewerkers trainen op klare taal. We benutten het lezerspanel en vragen door middel van QR-codes de ontvangers van onze brieven om feedback met als doel de brieven te toetsen op leesbaarheid.

0.1.5 Klare taal

Toelichting:

Naast trainingen voor medewerker en een technisch hulpmiddel dat beschikbaar is voor alle medewerkers, maken we onze brieven duidelijk door onderzoek. Brieven worden voorgelegd aan een lezerspanel of voorzien van een QR-code en worden aangepast aan de hand van feedback van de lezer. Alle brieven van Toegang en Vergunningen worden nogmaals gescreend voordat met gaat werken met het regiesysteem en nieuwe vergunningen systeem per 1-1-2023.

Deze pagina is gebouwd op 09/22/2022 12:08:09 met de export van 09/22/2022 11:46:46